Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 12 (2003), Številka 4

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Spol, sposobnosti, kognitivni stil in dosežek učencev pri sodelovalnem učenju

Cirila Peklaj

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 40  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 7. december 2003

Povzetek: V raziskavi smo želeli proučiti vplive sodelovalnega učenja na dosežek pri šolskih predmetih matematika in materinščina ter analizirati dosežke učencev s sodelovalnim učenjem glede na spol, sposobnosti ter kognitivne stile. Sodelovalo je 373 učencev petih razredov iz devetih različnih osnovnih šol, 170 v eksperimentalni in 203 v kontrolni skupini. V eksperimentalni skupini je bilo tekom šolskega leta vpeljano sodelovalno učenje pri četrtini ur, posvečenih učenju matematike in materinščine. Kontrolna skupina je ves čas pri obeh predmetih delala po klasični metodi učenja. Rezultate smo analizirali z analizo variance. Pozitivni učinki sodelovalnega učenja so se pokazali pri obeh predmetih. Rezultate skupine, ki je delala po metodi sodelovalnega učenja, smo nadalje analizirali glede na spol učencev, njihove sposobnosti ter kognitivne stile. Nismo našli nobenih pomembnih interakcij med spolom ali sposobnostmi ter dosežki učencev, pač pa se je tako pri matematiki kot pri materinščini pokazala pomembna interakcija med njihovim kognitivnim stilom in dosežkom. Učenci s kognitivnim stilom odvisnosti od polja so največ pridobili s tehniko sodelovalnega učenja.

Ključne besede: spol, sposobnosti, kognitivni stil, sodelovalno učenje, dosežki, učenci


« Nazaj na Letnik 12 (2003), Številka 4