Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 13 (2004), Številka 1

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Spodbujanje kognitivnega, čustvenega in socialnega razvoja s pomočjo glasbe: študija primera učenca s posebnimi potrebami

Mira Kuzma

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 37  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 13. maj 2004

Povzetek: Cilj študije je bil izboljšati nekatere kognitivne in socialne sposobnosti ter spretnosti devetletnega dečka s posebnimi potrebami z uporabo različnih metod in tehnik pomoči z glasbo. V akcijsko raziskovanje (kvalitativna študija primera) so se aktivno in enakopravno vključili poleg mene kot šolske psihologinje tudi dečkova učiteljica, mati in deček sam. Po devetmesečnem obdobju intervencij, predvsem s pomočjo glasbe (zlasti individualnih in skupinskih specialnih glasbenih dejavnosti) smo vsi člani skupine, aktivno vključeni v raziskovanje, zaznali učinek intervencij – uspešnost reševanja problemov koncentracije (in s tem povezanega obvladovanja poštevanke), učnih navad, splošnega učnega uspeha, čustvene in socialne zrelosti. Rezultati raziskovanja so potrdili vse predhodno postavljene delovne hipoteze, da bo uporaba različnih metod in tehnik pomoči z glasbo ugodno vplivala na (i) dečkovo koncentracijo (in s tem povezano obvladovanje poštevanke), (ii) dečkove učne navade in splošni učni uspeh in (iii) dečkovo čustveno in socialno zrelost.

Ključne besede: pomoč z glasbo, kognitivni razvoj, čustveni razvoj, socialni razvoj, študija primera


« Nazaj na Letnik 13 (2004), Številka 1