« Nazaj na Letnik 15 (2006), Številka 3
Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka
Edukacija nadarjenih učencev v luči raziskav pedagoške psihologije
Ivan Ferbežer
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 7 | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 30. januar 2007
Povzetek: Prispevek poskuša povezati glavne sodobne tokove raziskovanj v pedagoški psihologiji z edukacijo nadarjenih učencev. Sodobna področja kognicije, učenja in razvoja so vse bolj pomembna za učinkovito učno in poučevalno okolje za nadarjene učence. V zvezi s teorijo učenja in poučevanja nadarjenih učencev bodo obravnavane tri bistvene komponente: teorija izkušenj izvedenstva, teorija spoznavanja in teorija edukacijske intervence. Na tej osnovi so izoblikovani principi spodbudnega, proaktivnega učnega okolja za učinkovito edukacijo nadarjenih učencev.
Ključne besede: izobraževanje, nadarjeni, učenci, učenje, poučevanje