« Nazaj na Letnik 20 (2011), Številka 3
Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka
Od žab k ribi: preučevanje učinka "velike ribe v majhnem ribniku"
Marjorie Seaton in Rhonda G. Craven
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 47 | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Povzetek: V prispevku je predstavljen razvoj učinka "velike ribe v majhnem ribniku" (ang. Big- Fish-Little-Pond-Effect), ki ugotavlja, da imajo učenci v oddelkih na najvišjem nivoju nižjo učno samopodobo kot njihovi enako sposobni vrstniki v oddelkih na nižjih nivojih in heterogenih oddelkih. Uvodoma je v prispevku opisan izpostavljeni problem BFLPE modela, nato pa doprinosi na področju njegovega zgodnjega raziskovanja. Na osnovi raziskovalnih spoznanj je predstavljena tudi kritika BFLPE modela ter smernice oziroma predlogi za raziskovanje obravnavanega učinka v prihodnje.
Ključne besede: učni uspeh, samopodoba, socialne primerjave