« Nazaj na Letnik 20 (2011), Številka 3
Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka
Razvoj in perspektive pedagoške psihologije v Sloveniji
Drago Žagar in Mojca Juriševič
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 98 | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Povzetek: V prispevku je predstavljen razvoj pedagoške psihologije kot znanstvene discipline v svetu, nato pa je natančneje opisano njeno nastajanje v Sloveniji. Izpostavljena so ključna znanstveno-raziskovalna in strokovna področja delovanja pedagoških psihologov. Dejstvo je, da ima pedagoška psihologija v širšem evropsko-ameriškem psihološkem prostoru razmeroma dolgo tradicijo, v Sloveniji pa precej krajšo. Kljub temu analiza različnih virov kaže, da se pedagoška psihologija v Sloveniji s svojimi prispevki suvereno umešča v sodobne mednarodne tokove, tako po področjih obravnavanih pedagoškopsiholoških problemov kot po metodologiji njihovega raziskovanja. Slovenski pedagoški psihologi danes s svojim raziskovalnim, pedagoškim in strokovnim delom pomembno prispevajo k razumevanju, kakovosti in razvoju pedagoške prakse.
Ključne besede: pedagoška psihologija, pedagoški psihologi, Slovenija, vzgoja, izobraževanje