Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 1

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Automatic thoughts, school success, efficiency and satisfaction of university students

Ivanka Živčić-Bećirević in Nada Anić

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 14  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 1. marec 2001

Povzetek: Razvili smo Vprašalnik samodejnih misli študentov za oceno tipičnih samodejnih misli med študijem in v izpitnih situacijah. Vprašalnik je namenjen univerzitetnim študentom. Lestvica vsebuje pet smiselnih podlestvic: negativna pričakovanja in razočaranje nad izpitom, negativni odnos do predmeta, strah pred tem, da bi razočarali starše, pomanjkanje motivacije in pozitivne (spodbudne) samodejne misli. Uspešni in učinkoviti študentje in študentje, ki so zadovoljni s svojimi dosežki, imajo več pozitivnih in manj negativnih samodejnih razmišljanj, osredotočenih na poraz, razočaranje pri starših, in motivacijo. Samodejne misli bolje razlikujejo študente po njihovem zadovoljstvu kot po njihovem uspehu ter učinkovitosti. S pomočjo podlestvice negativnih samodejnih misli, povezanih s strahom pred tem, da bi razočarali starše, najbolje napovedujemo zadovoljstvo, uspešnost in učinkovitost, najslabše pa s podlestvico negativnih samodejnih misli, povezanih z negativnim odnosom do predmeta.

Ključne besede: samodejne misli, študijski uspeh, zadovoljstvo, učinkovitost, študenti, vprašalniki, Hrvaška


« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 1