Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 2

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Povezanost med razvojnim količnikom dojenčka in malčka ter razvojno ravnjo njegove igre z igračami

Urška Fekonja

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 17  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 1. junij 2001

Povzetek: Namen predstavljene raziskave je bil ugotoviti povezanost med najvišjimi ravnmi, ki so jih dojenčki in malčki dosegali v svoji igri z igračami ter njihovimi razvojnimi količniki. Vzorec je vključeval 23 slovenskih dojenčkov in malčkov, ki so se samostojno igrali s standardnimi igračami. Globalni in parcialni količniki so bili ugotovljeni s pomočjo Lestvice psihičnega razvoja otroka v zgodnjem otroštvu RT-R. Ravni samostojne igre otrok sem ocenila s kriteriji, ki sta jih za ocenjevanje igre oblikovala Belsky in Most. Rezultati so pokazali, da obstajajo nekatere povezave med razvojnimi količniki (tako globalnimi kot parcialnimi) dojenčka in malčka in maksimalnimi ravnmi igre, ki jih otrok dosega v svoji samostojni igri z igračami. Pri interpretaciji rezultatov sem izhajala iz nekaterih razvojno psiholoških teorij o razvoju govora, mišljenja ter igre v zgodnjem obdobju otrokovega življenja

Ključne besede: samostojna igra, igrače, jezik, mišljenje, otroška igra, razvojni količniki


« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 2