Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 3

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Odnos do šole in učenja ter samopodoba pri skupinama Slovencev in Britancev

Darja Kobal

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 27  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 1. september 2001

Povzetek: Prispevek obravnava povezanost med odnosom do šolskega izobraževanja in samopodobo. V sintagmo odnos do šole in učenja so zajeti pojavi, kot so: stališča do šole, storilnostna motivacija, prepričanja v lasten nadzor nad učenjem, zunanji vplivi na učenje itd. Sledi glavna opredlitev in razumevanje samopodobe. Namen raziskave je ugotoviti izraženost posameznih področij samopodobe in odnosa do šolskega izobraževanja. V študiji sta sodelovali skupini slovenskih in britanskih srednješolcev. Opravljene so bile statistične analize (ANOVA in diskriminantne analize) v odnosu do nacionalnosti. Izkazalo se je, da imajo britanski udeleženci veliko področij samopodobe višje izraženih in tudi v splošnem je njihov odnos do šole bolj pozitiven kot pri njihovih slovenskih vrstnikih. Rezultati so intrepretirani z vidika nekaterih osebnostnih in mednacionalnih razlik.

Ključne besede: odnos do šole, učenje, stališča do šole, storilnostna motivacija, zaupanje v lastne sposobnosti, samopodoba


« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 3