Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 3

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Zaznavanje razredne klime pri urah športne vzgoje

Vlasta Zabukovec, Dušica Boben, Branko Škof, Saša Cecič-Erpič in Katja Tomažin

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 9  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 1. september 2001

Povzetek: Prispevek predstavlja del rezultatov obsežnejše študije med slovenskimi učenci/dijaki in njihovimi učitelji športne vzgoje o odnosu do ur športne vzgoje. Predstavljeni so rezultati o zaznavanju razredne klime pri učencih/dijakih. V raziskavi je sodelovalo 1.152 učencev/dijakov petih in sedmih razredov osnovne šole ter prvih in tretjih letnikov gimnazije. Izpolnjevali so vprašalnik Razredna klima pri urah športne vzgoje (obstoječa in želena oblika), ki vključuje sedem dimenzij: zadovoljstvo, tekmovalnost, metode dela, aktivnost učencev/dijakov, težavnost, ustreznost ur in osebni odnos. Rezultati so potrdili spremembe v zaznavanju razredne klime glede na razred. Vrednosti na posameznih dimenzijah se znižujejo od petega razreda do tretjega letnika; največje spremembe smo potrdili v osnovni šoli, na prehodu iz osnovne šole v gimnazijo, v gimnaziji pa se razlike zmanjšujejo. Statistično pomembne razlike so bile potrjene tudi med spoloma.

Ključne besede: razredna klima, športna vzgoja, spol, starost, osnovnošolci, gimnazijci


« Nazaj na Letnik 10 (2001), Številka 3