Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 11 (2002), Številka 1

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Razlika v zaznavanju razredne klime pri urah športne vzgoje med učenci/dijaki in učitelji

Vlasta Zabukovec, Dušica Boben, Branko Škof, Saša Cecič Erpič in Katja Tomažin

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 11  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 14. februar 2002

Povzetek: Prispevek obravnava zaznavanje razredne klime pri urah športne vzgoje pri učiteljih in učencih/dijakih. V raziskavo je bilo vključenih 1152 učencev/dijakov iz petega in sedmega razreda osnovne šole in prvega ter tretjega letnika gimnazije. Sodelovalo je 89 učiteljev športne vzgoje obeh spolov, iz osnovnih in srednjih šol. Uporabili smo vprašalnik Razredne klime pri urah športne vzgoje, obstoječo in želeno obliko, ki vključuje sedem dimenzij: zadovoljstvo, tekmovalnost, metode dela, aktivnost učencev/dijakov, težavnost, ustreznost ur in osebni odnos. Ugotovili smo, da učitelji razredno klimo pri urah športne vzgoje ocenjujejo drugače kot učenci/dijaki. Njihove ocene so višje tako pri obstoječi kot tudi želeni razredni klimi. Poleg tega pa smo ugotavljali tudi razliko med obstoječo in želeno razredno klimo, ki so jo rezultati potrdili, tako pri učiteljih kot tudi učencih. Na večini dimenzij razredne klime so razlike zmerne, razen dimenzija tekmovalnost kaže majhno razliko tako pri učencih/dijakih kot tudi pri učiteljih; poleg tega pa smo pri učiteljih potrdili majhno razliko tudi na dimenziji osebni odnos. Natančna analiza rezultatov nam pomaga oblikovati program spreminjanja razredne klime v smeri doseganja zmernih razlik.

Ključne besede: razredna klima, športna vzgoja, spol, osnovna šola, gimnazija


« Nazaj na Letnik 11 (2002), Številka 1