Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Vsebina (2000 – 2022)



Članki z največ ogledi

Psihološka obzorja, Letnik 31 (2022) 

Uvodniki in novice

Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe

Mojca Juriševič, Margreet Versteeg in Christopher Arnold 16. september 2022


V čast in zadovoljstvo nam je bilo v imenu Stalnega odbora za psihologijo v vzgoji in izobraževanju (SC PiE) Evropske federacije psiholoških združenj (EFPA) urediti tematsko številko Psiholoških obzorij, ki je pred nami.

Vzgoja in izobraževanje ter učenje so namreč v uporabni psihologiji prisotni že od samih začetkov in pomembno bogatijo njeno zgodovino, h kateri so prispevali nekateri najbolj uveljavljeni raziskovalci v zgodovini psihologije, kot na primer Pavlov, Skinner, Vygotsky in Piaget.

Ob Evropskem kongresu psihologije leta 2019 v Moskvi je bil EFPA Stalni odbor za psihologijo ... » Preberi več

Znanstveni raziskovalnoempirični in teoretsko-pregledni prispevki

Nov pristop k preventivi v odnosih: Predstavitev metode Rebuild-Relationship Building Dance®

Anna Erdőfi

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 71  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 28. oktober 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.565  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Raziskovanje trajnosti učiteljskega poklica: tematska analiza gledišča učiteljev

Elinor Schad, Katalin Niklasson in Oliva Gronowitz

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 76  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.562  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Transformacijsko vodenje slovaških učiteljev v primerjavi z vodenjem slovaških managerjev

Lenka Ďuricová in Beata Žitniaková Gurgová

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 40  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.561  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Motivacija za poučevanje in zavezanost učiteljskemu poklicu pri slovenskih študentih pedagoških smeri

Katja Depolli Steiner

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 55  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.559  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Metakognitivne in kognitivne sposobnosti ruskih srednješolcev in dodiplomskih študentov pri bralnem razumevanju: razlage z različnih gledišč

Irina V. Korotaeva in Anastasia N. Sidneva

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 32  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.558  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Preliminarne psihometrične značilnosti merskega pripomočka za prepoznavanje transformativnega vodenja v izobraževanju

Zuzana Heinzová in Jarmila Bindová

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 37  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.557  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Socialno-čustveno zdravje učencev, njihovo zadovoljstvo z življenjem in šolska klima v kontekstu pandemske krize COVID-19: Vzdolžna študija v Litvi

Ala Petrulytė, Virginija Guogienė in Vaiva Rimienė

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 37  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.556  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Primerjalna študija odzivov študentov v prvem in drugem valu pandemije COVID-19

Neža Podlogar in Mojca Juriševič

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 55  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.555  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Uporaba metode poklicne biografije za preučevanje profesionalnega razvoja svetovalnih delavcev v srednjih šolah v Sloveniji

Katja Kokol in Marija Javornik

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 35  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.554  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Upor ob prepričevanju v povezavi z osebnostjo

Maruša Cizl in Bojan Musil

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 241  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 13. april 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.547  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Travma iz otroštva kot dejavnik samomorilnega vedenja tekom življenja pri odraslih otrocih staršev s škodljivo rabo alkohola

Martina Šrajner, Nuša Zadravec Šedivy in Vita Poštuvan

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 253  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 11. marec 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.546  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)

Strokovni pregledni in empirični prispevki ▲ Na vrh

Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Spremljanje razvoja uravnavanja čustev: Psihološka in pedagoška tematika v vrtcu in osnovni šoli

Luise Hollerer in Astrid Kohl

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 41  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.560  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Se lahko pedagoška psihologija razvije za soočanje z izzivi, izbirami in spremembami sveta v 21. stoletju?

Marie Huxtable

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 77  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.553  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Yalomov interpersonalni model skupinske terapije in njegova aplikacija na akutni psihiatrični enoti

Darja Škrila Čuš in Borjana Kremžar Jovanović

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 74  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 21. junij 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.549  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Učinki splošne anestezije na kognitivne sposobnosti pri otrocih – pregledni članek

Vesna Mlinarič Lešnik, Janez Bregar in Ivana Kreft Hausmeister

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 89  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 27. maj 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.548  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)


Kaj se lahko naučimo od Jacquesa Mehlerja, klasičnega kognitivnega znanstvenika

Amanda Saksida

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 182  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 28. januar 2022
pdf https://doi.org/10.20419/2022.31.545  |  Literatura  |  Citati: CrossRef (0)

Poročila, razprave, intervjuji ▲ Na vrh

Poročilo s 17. Evropskega kongresa psihologov

Mojca Poredoš, Urška Žerak in Neža Podlogar

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 27  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 7. oktober 2022


Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki: M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)

Ustvarjanje učencem prilagojenega izobraževanja: Izzivi za Stalni komite za psihologijo v izobraževanju pri EFPA

Margreet Versteeg

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 26  |  text Prikaži povzetek  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 16. september 2022


Skrb za duševno zdravje med psihologi – Pandorina skrinjica

Saška Roškar

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 131  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 29. junij 2022

Psihološka konferenca Alpe-Jadran ▲ Na vrh

Povzetki s 14. psihološke konference Alpe-Jadran

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 73  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 28. oktober 2022

Evropski kongres psihologije ▲ Na vrh

Povzetki s 17. evropskega kongresa psihologije

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 1368  |  flagNapisan v angleščini.  |  Objavljeno: 29. junij 2022