Spletna stran Psiholoških obzorij uporablja piškotke za namene avtentikacije uporabnikov po prijavi na spletno stran, morebitno stalno prijavo na željo uporabnika in za namen beleženja števila ogledov posameznih strani Psiholoških obzorij.
Ali se strinjate, da na vaš računalnik (brskalnik) naložimo piškotke za te namene? Svojo odločitev lahko kasneje tudi spremenite na strani Zasebnost.

Želim izvedeti več

Psihološka obzorja :: Horizons of Psychology

Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije

Indeksirana v:
Scopus
PsycINFO
Academic OneFile

Smo člani DOAJ in CrossRef

sien
VSEBINA ZA AVTORJE PREDSTAVITEV UREDNIŠTVO POVEZAVE

Iskalnik

Moj račun

Članki z največ ogledi

 

« Nazaj na Letnik 13 (2004), Številka 4

flag Go to the article page in English / Pojdi na angleško stran članka


Socialna in moralna zrelost dijakov srednje šole

Silvana Gasar

pdf Polno besedilo (pdf)  |  Ogledi: 20  |  flagNapisan v slovenščini.  |  Objavljeno: 2. februar 2005

Povzetek: Ugotavljali smo stopnjo socialne in moralne zrelosti srednješolskih dijakov. Med dijaki dveh različnih izobraževalnih programov skorajda ni bilo pomembnih razlik. Na splošno dijaki dosegajo zadovoljivo visok nivo socialne in moralne zrelosti, vendar nimajo najbolje razvitih ustreznih socialnih spretnosti. Rezultati ravnanja dijakov v šolski situaciji kažejo precej nezaželeno sliko medosebnih odnosov, ki je verjetno odraz širših družbenih odnosov. Odsotnost pomembnih povezav med obema vrstama zrelosti in socialnimi spretnostmi kaže na razkorak med človekovim mišljenjem in vedenjem. Dijaki se zavedajo, kaj je moralno in družbeno prilagojeno, vendar ne ravnajo vedno v skladu s tem, saj obstoječi družbeni odnosi pogosto spodbujajo drugačno vedenje.

Ključne besede: socialni razvoj, moralni razvoj, socialne spretnosti, učenci, šola, vedenje


« Nazaj na Letnik 13 (2004), Številka 4