Psihološka obzorja, Letnik 20 (2011), Številka 3
Znanstveni raziskovalnoempirični in teoretsko-pregledni prispevki
Čustva, motivacija in samoregulacija fantov in deklet pri učenju matematike
Cirila Peklaj in Sonja Pečjak
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 67 | Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Starostne razlike v samoregulaciji učenja
Karin Bakračevič Vukman in Marta Licardo
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 60 | Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Ravni analize občutka "dejavnega sebe": vplivi zaznanega nadzora na učenje
Ljubica Chatman in Betsy Sparrow
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 19 | Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Katja Košir
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 26 | Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Od žab k ribi: preučevanje učinka "velike ribe v majhnem ribniku"
Marjorie Seaton in Rhonda G. Craven
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 47 | Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Analiza izvorov stresa osnovnošolskih učiteljev
Katja Depolli Steiner
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 48 | Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 12. december 2011
Strokovni pregledni in empirični prispevki ▲ Na vrh
Razvoj in perspektive pedagoške psihologije v Sloveniji
Drago Žagar in Mojca Juriševič
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 98 | Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 12. december 2011