Psihološka obzorja, Letnik 31 (2022)
Uvodniki in novice
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
Mojca Juriševič, Margreet Versteeg in Christopher Arnold 16. september 2022
V čast in zadovoljstvo nam je bilo v imenu Stalnega odbora za psihologijo v vzgoji in izobraževanju (SC PiE) Evropske federacije psiholoških združenj (EFPA) urediti tematsko številko Psiholoških obzorij, ki je pred nami.
Vzgoja in izobraževanje ter učenje so namreč v uporabni psihologiji prisotni že od samih začetkov in pomembno bogatijo njeno zgodovino, h kateri so prispevali nekateri najbolj uveljavljeni raziskovalci v zgodovini psihologije, kot na primer Pavlov, Skinner, Vygotsky in Piaget.
Ob Evropskem kongresu psihologije leta 2019 v Moskvi je bil EFPA Stalni odbor za psihologijo ... » Preberi več
Znanstveni raziskovalnoempirični in teoretsko-pregledni prispevki
Teorije in modeli v vedenjskih informacijskovarnostnih raziskavah
Špela Grilc, Kaja Prislan in Anže Mihelič
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 111 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 15. december 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.568 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Validacija slovenske oblike Lestvice funkcij identitete pri vzorcu mladih na prehodu v odraslost
Anže Baš, Kristina Rakinić in Timotej Glavač
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 100 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 8. december 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.567 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Nov pristop k preventivi v odnosih: Predstavitev metode Rebuild-Relationship Building Dance®
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 132 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 28. oktober 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.565 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Raziskovanje trajnosti učiteljskega poklica: tematska analiza gledišča učiteljev
Elinor Schad, Katalin Niklasson in Oliva Gronowitz
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 156 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.562 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Transformacijsko vodenje slovaških učiteljev v primerjavi z vodenjem slovaških managerjev
Lenka Ďuricová in Beata Žitniaková Gurgová
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 67 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.561 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 120 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.559 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Irina V. Korotaeva in Anastasia N. Sidneva
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 60 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.558 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Zuzana Heinzová in Jarmila Bindová
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 67 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.557 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Ala Petrulytė, Virginija Guogienė in Vaiva Rimienė
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 86 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.556 | Literatura | Citati: CrossRef (1)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Primerjalna študija odzivov študentov v prvem in drugem valu pandemije COVID-19
Neža Podlogar in Mojca Juriševič
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 92 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.555 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Katja Kokol in Marija Javornik
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 62 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.554 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Upor ob prepričevanju v povezavi z osebnostjo
Maruša Cizl in Bojan Musil
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 287 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 13. april 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.547 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Martina Šrajner, Nuša Zadravec Šedivy in Vita Poštuvan
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 326 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 11. marec 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.546 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Strokovni pregledni in empirični prispevki ▲ Na vrh
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Spremljanje razvoja uravnavanja čustev: Psihološka in pedagoška tematika v vrtcu in osnovni šoli
Luise Hollerer in Astrid Kohl
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 167 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.560 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 132 |
Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.553 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Yalomov interpersonalni model skupinske terapije in njegova aplikacija na akutni psihiatrični enoti
Darja Škrila Čuš in Borjana Kremžar Jovanović
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 152 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 21. junij 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.549 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Učinki splošne anestezije na kognitivne sposobnosti pri otrocih – pregledni članek
Vesna Mlinarič Lešnik, Janez Bregar in Ivana Kreft Hausmeister
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 112 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 27. maj 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.548 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Kaj se lahko naučimo od Jacquesa Mehlerja, klasičnega kognitivnega znanstvenika
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 194 |
Prikaži povzetek | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 28. januar 2022
https://doi.org/10.20419/2022.31.545 | Literatura | Citati: CrossRef (0)
Poročila, razprave, intervjuji ▲ Na vrh
Poročilo s 17. Evropskega kongresa psihologov
Mojca Poredoš, Urška Žerak in Neža Podlogar
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 37 | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 7. oktober 2022
Posebna tema: Psihologija v vzgoji in izobraževanju: izzivi, izbire in spremembe
(gostujoči uredniki:
M. Juriševič, M. Versteeg in C. Arnold)
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 47 | Prikaži povzetek | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 16. september 2022
Skrb za duševno zdravje med psihologi – Pandorina skrinjica
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 177 | Napisan v slovenščini. | Objavljeno: 29. junij 2022
Psihološka konferenca Alpe-Jadran ▲ Na vrh
Povzetki s 14. psihološke konference Alpe-Jadran
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 148 | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 28. oktober 2022
Evropski kongres psihologije ▲ Na vrh
Povzetki s 17. evropskega kongresa psihologije
Polno besedilo (pdf) | Ogledi: 1591 | Napisan v angleščini. | Objavljeno: 29. junij 2022